Administració Local

Som les treballadores i treballadors que garantim el funcionament dels serveis públics municipals, locals i comarcals a Catalunya. Treballem en àmbits diversos com policies locals, serveis municipals, gestió administrativa i serveis especialitzats, assegurant que la ciutadania rebi una atenció propera, eficient i de qualitat.

Tot i la nostra dedicació, sovint ens trobem amb reptes laborals i estructurals, com sobrecàrrega de feina, manca de recursos, estabilitat i reconeixement professional.

 

Des d’UGT Serveis Públics, defensem que a l’Administració Local:

  • Condicions laborals dignes i segures.
  • Es garanteixi estabilitat, carrera i reconeixement professional per a totes i tots.
  • S’incrementin recursos i plantilles per poder oferir serveis públics de qualitat.
  • Es promogui la formació contínua, per desenvolupar tot el nostre potencial i millorar els serveis a la ciutadania.

Amb la nostra presència sindical, lluitem perquè a l’Administració Local tinguem els drets, la protecció i les condicions que mereixem, i puguem continuar oferint serveis públics fiables i propers.